15 juni 2015

Toscana...

En bit av mitt hjärta blev nog i Toscana...

Vi bodde i en liten by med 23 invånare. Vägen upp till byn var 
smal och kurvig...

"Slottet" som vi bodde i var till en del från 1400-talet. 

 Gränderna i byn Treppignana var ännu smalare så bilarna 
parkerades utanför själva byn...

Varmt och skönt var vädret. För oss som inte upplevt sommar
i år var det underbart att få komma till solen och 30 grader.
 Poolen gjorde ju att det var bara att ta ett dopp då det blev
 för varmt…

Ett stort tack till P och H. 
Detta var en upplevelse utan 
motsvarighet!
Kraam
Sanne


5 kommentarer:

Helena sa...

Toscana - så vackert! Tittat lite på Ernst i Toscana och blivit inspirerad att åka dit. Nu mer jag än mer sugen på att besöka denna kuperade trakt.

MINA TVÅ HEM sa...

Jag kan förstå att att en bit av ditt hjärta blev kvar i Toscana, det ser helt underbart ut!
Värmen ja den skulle nog få komma, vattentemperaturen var på lördag 15 så inte lockande alls.
Ha det så bra!
Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

Choices by Annie sa...

Så vackert det verkar vara, förstår om endel av hjärtat blev kvar där.
Fin tisdag till dig
Kram
Annie

Tinis vita hem sa...

Alldeles ljuvliga vyer! Förstår att du längtar tillbaka :)
Ha det så bra,
kram Tini

Lyckoslanten sa...

Åh, Toscana! Jag har två favoriter, Provence i Frankrike och Toscana i Italien. Men jag har inte varit i Toscana även om jag har varit nära. Lyckost dig! Min syster sa att man kan bli nere efter ett besök där och speciellt i Florence eftersom det är så vackert där.
Ha en skön midsommar! ♥︎

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...