4 feb. 2015

Homeart...

Kaffetanden började värka då vi vandrade i Tallinn… Vi hade 
tagit spårvagn 2 i närheten av tågstationen...

Då hamnade vi på ett mini cafe som fanns i samband med en 
inrednings affär Homeart ( adress Telliskivi 60 A )… 

 Vi gladde oss över den vänliga betjäningen som mötte oss
 överallt i Tallinn och speciellt på Homeart… 

Det större bordet kunde jag gärna köpt, men då vi skulle 
vandra tillbaka till loftlägenheten så var det inte möjligt.

Vi vandrade och såg Tallinn från Domeberget ( tror att det 
heter så på svenska ). 

 Vi beundrade vackra hus och fin arkitektur, Tallinn visade sej 
från sin bästa sida…

Vi hade ett super trevligt och mysigt veckoslut med mina 
kurskamrater. Jag är glad att ha världens bästa kurskamrater!
Kraam
Sanne


5 kommentarer:

Sabina sa...

Så fina bilder från Tallinn! Dendär kaffekoppen skulle jag gärna vilja ha!

Kram Sabina

Tinis vita hem sa...

Jättesnygg kaffemugg! Köpte du något från Homeart?
kram Tini

millandante sa...

Så fint! Någon gång snart så ska jag ta med mig maken dit! Tack för inspiration!

Milla

vardagsvitt sa...

Hej
Så vackra hus som om det vore i en sagobok!! De kopparna var snygga och kaffe det är väl ett måste!! Kram Marith

Vecka - Vecka sa...

Vad fint! Länge sen jag var i Tallin. Kanske det kunde bli en resa i vår? (Och tack för din kommentar hos mig gällande vårt kök :-) )
Lotta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...