14 juni 2013

Vitt, vitt...

Igår kväll körde jag in till Helsingfors för det var vän-
försäljning av Creamkläder och här får ni se en del av 
mina nyförvärv... Den lilla väska är nog inte Cream, 
den har jag sytt...

Nu var det verkligen kläder jag gillade ill 100 %... Skulle
ha kunnat köpa allt !

Så nu får vi hoppas att sommarvädret återvänder, då jag 
har sommar klänningar och tunikor...

Denna klänning var så härlig med sina virkade dukar...

Nu skall jag åka iväg till kyrkan snart. Skall bli fadder 
till min tonåriga brorsdotter, som sedan blir konfirmerad
 på söndag... 
Kraam
Sanne


Denna tunika heter Sanne,
så klart att den blev min. 

8 kommentarer:

Tinis vita hem sa...

Härliga kläder, riktigt din stil :)
Ha en skön helg!
kram Tini

Monica sa...

Härliga kläder!
Nu hoppas vi på användar-väder :)

Ha det bra
Monica

Carita Liljendahl sa...

Men vad väldigt fina grejer! Kan man beställa plagg hos dig?

Reidunn sa...

Så nydelige klær du har fått deg!!:)
Håper sommeren kommer tilbake snart:)
Ha ei fin helg:)
Klem Reidunn

Zinkhjärtat ♥ sa...

Oj så mycket fina kläder!
Håller tummarna för att vädret blir bättre:)
Stor Kram Annelie ♥

STENLYCKA sa...

Underbart vackert! Du är så duktig!
En stor kram och en underbar junilördag!
Raina

mitt hjärtas fröjd å glädje sa...

Så underbart fina kläder!! Ja hoppas att det blir en riktigt fin sommar så du kan ha på dessa fina kläder.
Kram

Gabriella sa...

Åh så vackra! Ljusa, skira och somriga=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...