19 mars 2013

Fighting Star på Wasa Teater

Linn här hej. Jag har fått tillåtelse att göra lite "reklam" här
 på mammas blogg, så nu vill jag att ni alla tittar hit en stund!




Min studiekompis Cassandra är en av 18 som kämpar om en roll 
i den nyskrivna musikalen Fighting Star, som har premiär på Wasa 
Teater i höst. Endast 10 stycken går vidare till livefinalen 6.4 och hon
 vill så gärna vara en av dem. För att det ska bli verklighet behöver 
hon er hjälp. Ända till söndagen har ni möjlighet att rösta. Det gör 
ni genom att skicka ett sms till numret 17240 med texten: tävla fs 9.
 Här kan ni kolla in vad ni röstar på!



Tack för hjälpen
 - Linn -


4 kommentarer:

Lyckoslanten sa...

Kollade rubriken i mobilen på väg från Vasa och tänkte att men oj, nu är sanne där igen, men hur kan jag ha missat Fighting Star! Nu vet jag och visst ska jag rösta! :o)

Monica sa...

Klart jag röstar :)

Monica

Änglajord sa...

Hejsvejs!
Åhh, vad mycket fint du visar på din blogg! Tack för inspiration! Kram Karin!

Sabina sa...

Tack för Tipset! Klart jag måste rösta, har själv en dotter som heter Cassandra :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...