6 dec. 2012

6:e luckan...

Torsdagstema i Inspirationsfabriken är advent... 
Visst står advent för väntan... Här hemma är det en 
8-åring ( min brorson D ) som gör att väntan på julen 
är extra spännande...

Han kommer upp till oss och öppnar paketkalendern och 
sedan skall vi se på Mysteriet på Greveholm tillsammans.
Nu har min dotter Linn letat upp de gamla delarna på
Mysteriet på Greveholm.. Så ni vet att allting kretsar i 
fantasins världar och på spöken just nu för en 8-åring...

Vi i Finland firar självständighetsdag... Härligt med en ledig 
dag såhär inför julen. 

Önskar er ALLA en skön självständighetsdag !

Ps. Min mans flyg blev inhiberat igår så han åkte aldrig 
till Sverige, så han fick vara ledig idag istället, såsom vi
andra i familjen :)

Kraam
Sanne

9 kommentarer:

Ulrica - Hus no. 30 sa...

Vilken härlig adventsljusstake. Jag gillar dom små etiketterna som sitter på ljusen :).

Kram Ulrica

No34 sa...

Tycker tv:s adventskalender är kul att se. Tittar tillsammans med mina dagbarn på morgnarna och med "stora" tjejer på kvällarna...:)
Härliga band och emblem på ljusen och skåpens glas var ljuvliga:)
Ha det gott, kram Kate

Zinkhjärtat ♥ sa...

Stämningsfull och mysig förväntan!
Stor Kram Annelie ♥

Lyckoslanten sa...

Ja oj så härligt med litet ledigt nu. Vi har ledigt i morgon också. Det är så stiligt och behagligt för ögat var man än tittar in på bilderna hos dig. Jag tänkte på dig idag när jag var på Kvinnornas julmässa. Där såldes jutevävs"korgar" målade med vitfärg och schablontryck och kanske de hade blivit inspirerade hos dig! ;o)
I kväll blir det bal då! ♥

Tinis vita hem sa...

Vacker adventsstake du lagat! Gillar de små ramarna med text :)
Ha en fin fortsättning på självständighetsdagen! Snart blir det bal på slottet :)
kram Tini

Kamomilla sa...

Tack söta du för din härliga hälsning!
ha en skön självständighetskväll- nu tar vi oss till slottet inte sant?

Unknown sa...

Då var det tur i oturen att flyget blev inställt. Skönt att få en ledig dag ihop :)

Photo by Maria sa...

Vilken fin adventsstake..

Härligt att ha hela familjen samlad..

Kram Mia

STENLYCKA sa...

Önskar dig en fin andra advent!
Stor varm kram till dig goa Sanne från Raina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...