24 nov. 2012

Stjärnorna lyser klart..

Njuter att sitta och se på tv för nu tindrar mina vackra
stjärnor där bredvid...

Stjärnorna är köpt från den super mysiga affären Memories,
Marin puoti. Affären ligger i en gammal ladugård längs den 
historiska Strandvägen i Tusby.

Bakom stjärnorna har jag satt batteridrivna ljusslingor... 
Ägarinnan i affären tipsade mej att sätta lampor bakom 
och jag var ju inte sen att nappa på... Effekten blev just 
så härlig som jag tänkte mej...

Önskar er en skön och lugn lördag...
Kraam
Sanne


18 kommentarer:

Tinis vita hem sa...

Tack för den trevliga utflykten till Memories :) Det är verkligen en mysig butik!
Dina stjärnor är så fina, passar perfekt hos dig :))
Ha en skön helg!
kram Tini

Anette Ryan sa...

Sa snyggt det blev med ljus bakom stjarnorna. Gillar spishyllan din ocksa. Supersnyggt alltihopa.
Trevlig helg!
Kram Anette

Pepi sa...

♥ Täydellisen kauniit! ♥

Mitt vita hus & hem sa...

Hej
Vilka underbara stjärnor, ble SÅ fin med ljset bakom.
Ha en fin dag,
kram aina-kristin

Hanna sa...

fina stjärnor.
kram
Hanna

MINA TVÅ HEM sa...

Super fina stjärnor, det ser faktist
extra ut med belysningen bakom.

Monica från MINA TVÄ HEM

Unknown sa...

Urläckra stjärnor! Jag undrade just vad du använt som ljuskälla. Blev superfint. Ha en mysig kväll! Kram Marina

Vardag och flärd sa...

Så vackert med ljus bakom stjärnorna och det glimmar vackert i glaskaraffen!
Ha en fin kväll!
Kram Eva

Bittan sa...

Lovely och vilket fint sken det blev med ljusslingan !!!! Vill ha såna med :-)
Ha en fortsatt lugn och skön helg du med.
Kram Bittan

House number 11 sa...

Så fint det blev!
Älskar stjärnor!
Kram Jenny

LissasVita sa...

Ja de stjärnorna är verkligen vackra....Kramen Lisbeth

Ninnis sa...

Jättefina stjärnor och med ljusslinga bak så blev det verkligen pricken över i...=)

Kram Ninni

Åse sa...

Så vackra stjärnor ser riktigt mysigt ut !

Vitt hus med svarta knutar sa...

Så otroligt fint!
Kram,
Regina

House and Garden by Bia sa...

Det blev kanon snyggt..lite annorlunda med ljus bakom stjärnorna :)
Härlig öppenspis också !
Ha en fin kväll!
Kram

Monica sa...

Det var ett fint sken som stjärnorna ger, faktiskt vackert!

Ha det bra
Monica

Magia da Inês sa...

♡¸.•°
Olá, amiga!
Decoração super linda!!!

Boa semana!
Beijinhos do Brasil

✿ °•.¸♡¸.•°✿

Blåbärs och smultronstället sa...

Tack så mycket för tipset!!!
Sådana stjärnor har jag, det måste jag prova:-)
Kram kram Susanne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...