21 nov. 2012

Hjärngymnastik...

Här sitter faster Sanne och räknar ekvationer och kvadrat-
rötter med Stella... Hon ville ha hjälp med sin matematik,
men gymnasiets långa matematik är nog lite over the top
för mej... Men visst kommer vi fram till rätta svar med 
gemensam möda...

Dessutom blev vi bjudna på super god morotskaka som 
sonens flickvän bakat...

En ny spegel har hittat till oss från loppis... Kunde bara inte
motstå den... Hjorten hittades oxå på samma loppis , men 
den behövde få lite vit färg...

Nu önskar jag er en härlig och varm onsdagkväll !
Kraam
Sanne

11 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Så fin spegel! Matte kan vara klurigt.
Kram,
Regina

sussi sa...

Vilken tur att hitta så fina saker. Gillar din lampa. Ha en bra vecka kram Sussi.

Tinis vita hem sa...

Spegeln passar jättefint på väggen och hjorten blev vacker som vit :)
kram Tini

Blåbärs och smultronstället sa...

Åh blev jag först att skriva till dig...Ja vad ska jag skriva allt du visar är bara såå fint!
Du har en väldigt bra smak och duktig att få till allt så fint!
Kul att räkna lite gymnasiematte också.
Kram kram Susanne

MINA TVÅ HEM sa...

O jo ja minns dom tiderna när man fick ( måste ) hjälpa våra ungdomar med matematiken, och min starka sida var faktist inte matematik, skönt att dom tiderna är förbi.
Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

hemma hos lilla mej sa...

Vilken snygg spegel.Kanonläcker.Renen var också fint.Mysiga bilder.Ha en skön kväll.Kramar Rita ♥

"Hemmet är min vrå" sa...

Jättefin spegel du fyndat, tänk när man hittar nåt och sen blir man så nöjd, det är lycka det. Ha en fin kväll. Kram Mimmi

BLOMSTERDESIGN sa...

Du visar alltid så fina bilder! Spegeln var ju helt underbar. På loppis kan man verjligen göra fynd. Kram Therese

Åse sa...

Vilken härlig blogg du har, kul att hitta hit ! Ha en fin torsdag .

Ninian By Hanna-Riikka sa...

Aivan ihan tuo pöytä!!! Oi oi, minäkin haluan...

Hanna sa...

ja den där gymnasie matten är inte alltid lätt, maken är bättre än mig på det så han brukar få rycka in.
Ha en fin kväll!
Kram
Hanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...