1 sep. 2012

En vas i köket...

Köpte på loppis en vas som jag tänkte måla... Men så kom 
jag på att jag sväper in vasen i tyg... Linnetyget är målat 
med vanlig målfärg. 

Knöt ett band upp till och satte en medaljong och ett hjärta
som dekoration..  Medaljongen målade jag med hobbyfärg.  

Har tillbringat eftermiddagen i huvudstaden med shopping.
Körde dottern med studiekompisar in till centrum och innan 
deras tåg åkte iväg hann de med lite klädshopping...

Nu vräker regnet ner och det är mysigt att sitta inne...
Kraam
Sanne 

Loppisvasen innan...

11 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Tänk vad man kan göra med en loppisvas!
Kram

Ninnis sa...

Så fint kreativa vän...=)

Ha en skön lördagskväll !!!

Kram Ninni

Vardag och flärd sa...

Vilken fin idé! Och vasen kan du ju måla en annan gång när du tröttnar på linneklädseln.
Kram Eva

Hemmavid sa...

Hejsan!

men så fint det blev! Tänk vad man kan göra med lite tyg och en hel del kreativitet!

kramen Jenny

Tinis vita hem sa...

Fiffigt att klä vasen med tyg! Medaljongen blev ju ännu finare som målad :)
Ha en skön söndag!
kram Tini

Pia sa...

Mielikuvituksella ei ole rajoja, hieno idea päällystää vaasi:)Jag älskar loppis! Har så skön höst.

Hanna sa...

Så fint du hart gjort och vilken fin form på vasen.
Kram
HAnna

No34 sa...

Måste absolut prova att måla på linnetyg någon dag....kanske idag!! önskar Dig en skön söndag, kram Kate

Tina sa...

Väldigt fiffigt, snyggt också!

Ha det fint!

Livet på Vestergård sa...

Så snygg vas du fick!
Kram Kicki

House and Garden by Bia sa...

Jättefint blev det.
Det blev en lite sen kommentar, så jag får önska god natt nu.
Kram Bia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...