29 aug. 2012

Varmt runt halsen....

Min beige halsvärmare passar förvånansvärt bra till min 
jeansrock...


Halsvärmarens mönster hittar du här... Jag virkade inte helt 
enligt mönstret, måste erkänna att jag tyckte det var lite 
invecklat... Min halsvärmare är lite bredare, har flere ud-
dar än ursprungsmodellen...

2 nystan Novita Miami garn gick det åt... 2.70 € blev 
halsvärmarens pris... Nu blir det att gräva i garnlådan 
för flere halsvärmare blir det !

Tänk att vi har onsdag idag, veckan rusar fram...
Kraam
Sanne

21 kommentarer:

No34 sa...

Så snyggt till jeans..! Får be min kära syster att virka en till mig, hon är jätteduktig. Själv kan jag bara göra luftmaskor...;)
Önskar Dig en härlig dag, kram Kate

Tinis vita hem sa...

Halsvärmaren blev jättefin! Jag har oxå planerat att virka en likadan, men jag har så många planer och vill inte få något färdigt :)
Ha en fin dag!
kram Tini

hemma hos lilla mej sa...

Bara så snygg halsvärmare.Kanon snygg.Passar ju kanon till din jeanskappa.Du virkar inte på beställning? Önskar dej en fin dag.Kramar Rita ♥

Marthina, Holmbytorp sa...

Verkligen jättefin! Tack för länken till mönstret, skickar vidare till min mamma :) så kanske det blir en till mig också... Kram Marthina

Snäckskalsdalen. sa...

Snyggt och vilken vacker färg!
Agneta kram

pikkunuttuja sa...

Oi miten ihana kauluri, mitäs jos kokeilisin itsekin... minuakin hivelee tuo sävy:)

STENLYCKA sa...

Åhh...så snygg den blev! Du är ju för duktig! Undrar om jag skulle våga mig på att försöka men jag vet inte hur man förenklar ett mönster.....
Ha det gott!
Kram Raina

Anonym sa...

Tjusig halsvärmare du har virkat.

Får jag fråga hur mycket bredare du gjorde?
Ha en fortsatt trevlig dag!

Mvh Bettan

Bestefars Verksted. sa...

WOW,så dyktig du er,denne må være noe av det vakreste jeg har sett !!!!!!!!!!!!! Selger du slike ? - ha en fortsatt fin dag,i nabolandet :)

Unknown sa...

Hello Sanne, you choosed nice color I like it a lot, nice contrast with the jeans jacket. Hugs. Renata

Anonym sa...

Så fin! snygg färg och mycket snyggare än än den på mönstret. Hur mycket bredare gjorde du den och hur gjorde du för att förenkla mönstret! Du är så flitig! Kram Britt

Agneta sa...

Jättesnygg! Och vilket bra pris!
Kram
Agneta

krajamaria sa...

Jätte fin! Nu blev jag inspirerad! :)

Monia - mamma till Tuvalie sa...

Hej kära du :) Vill tipsa dig om mina tävlingar! Du kan bland annat vinna ett presentkort hos Online Design, som har såå mycket fin inredning i Shabby-stil :) Det enda du behöver göra för att vara med är att berätta vad du skulle köpa om du vann!

Här hittar du den: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/august/tavling-2-st-vinner-presentkort-hos-onlinedesign.html


Tävlar man inte, kan man inte vinna ;) Lycka till :)

House and Garden by Bia sa...

Hej!
Jätte mysig halsvärmare. Önskar jag kunde virka o sticka , men tyvärr.
Den där var toppen till jeans jacka!! Lyckliga du, som kan göra flera i olika färger
Kram Bia

Ardisia sa...

Hej!
Vilken fin halsvärmare. Snart behövs såna igen.. Än så länge har vi dock haft +20 i veckan men nästa vecka ska bli lite kallare. Fast egentligen det är ganska mysigt att få börja klä på sig mer igen!

Kramen
MIa

Hanna sa...

Fin sjal.
Ha en fin kväll!
Kram
Hanna

Gugis Pärlor sa...

Åhh, den var underbart fin! Hos dig kan man finna de allra ljuvligaste mönster... Tack!

Kram Gugi

Anna-Lena sa...

Åååh, helt ljuvlig halsvärmare! En sån vill jag också ha!

Anonym sa...

Kaulurista tuli tosi ihana myös näin yksivärisenä. Minulla on tuo samainen kauluri työn alla, tosin harmaa-valkoisena. Seuraavaksi täytyy kokeilla tehdä joku yksivärinen.
~Nina

Kirsikka... sa...

Vad fin den är .... vill nog prova och göra själv !
Ha en skön helg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...