20 juli 2012

Fru tvärtom...

Loftet på bastu-huset är färdigt målat....

En korg som jag i höstas ropade in på auktion i våran by,
fick nu vit färg på sej och fick flytta upp på loftet. Tänkte
 ha dynor i korgen...

Jag har övervunnit mej själv och klarat av att stå på ställ-
ningar, just och just nått upp till takbalken. Rummet är 
ca 4m högt. Har nog kännt mej som fru tvärtom då det 
är fint väder och jag målat. Men har suttit i solen emellan-
åt och talat med mej själv för att våga klättra upp under 
taket... Men halva taket är målat!

Önkar alla ett skönt veckoslut !
Kraam
Sanne

Loftet...

11 kommentarer:

"Hemmet är min vrå" sa...

Bra jobbat. Kommer att bli sååå fint. Ha en fin helg. Kram Mimmi

Agneta sa...

Va fint det blev! Kanske du kan ta det lugnt nu, en liten stund :)
Kram Agneta

Camillas vita villa sa...

Hej!
Man kan ju bara inte styra hela livet på vilket väder det är. När jag känner för att göra saker då gör jag det. Visst är det härligt när man gjort något som blir sååå bra, bra jobbat!
Kram Camilla

Johanna sa...

Det är modigt att övervinna sina rädslor!

Ha en trevlig fredagskväll,

Kram Johanna

LissasVita sa...

Du är modig du....man ska möta sina rädslor.....Kramen Lisbeth

Jenny sa...

Ja, visst blir det fint med vitt ;)
Skönt att jag bara behöver stå på en pall!
Kram Jenny

Fröken Tindra sa...

Vad mycket fint jag missat hos dig!! Vad modig och duktig du varit som målat på hög höjd! Och fint blev det!
Kram!

Ninnis sa...

Förstår dig precis...höjder...inte kul men om man fokuserar på belöningen...=)
Taket blir jättefint...!!

Kram Ninni

Ekenäsliv sa...

Sååå fint det blir och det är verkligen strongt gjort att måla så där högt upp! Way-to-go!!
Ha en skön lördag!
Kram Anna

Photo by Maria sa...

Modiga du!!
Fint blir det med =)

Kram Mia

Unelmia sa...

Fint!

unelmia-unelmia.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...