9 mars 2012

Förändring förgyller vardagen...

Min loppisfyndade pall, som redan en gång fått ett nytt tyg, 
klädde jag om med samma frimärkstyg som jag sydde
 dynor av. 

Klicka här så ser du vilket tyg som pallen hade innan. 

Berättade om att jag ville hitta gamla frimärken och min 
mamma hade läst mitt inlägg och nu har hon sökt fram mina 
gamla frimärken som jag samlat på i min barndom. Tänk att 
det fanns kvar en del av dem... Trodde att jag slängt dem...

Önskar alla som kikar in en skön fredag !
Kraam
Sanne

14 kommentarer:

Livet på Vestergård sa...

Så fin pallen blev ! Jag tror faktiskt att jag ska ha kvar några av min gamla frimärkssamlingar. Kanske man borde söka opp dem :)
Ha en fin helg! Kram Kicki

Tinis vita hem sa...

Pallen blev riktigt charmig med frimärkstyget! Vilken tur att dina frimärken finns kvar :)
Ha en fin helg,
kram Tini

Ninnis sa...

Vilket fint och användbart tyg du hittat...stolen blev som ny...=)

Ha en skön fredag...<3

Kram Ninni

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Tjingeling!!
Snyggt med nytt tyg på pallen.
Väskan gillar jag mycket, har du gjort4den också?
Önskar dej en härlig helg.
Kram Anette

Anonym sa...

Kaunis kahden kimppa :)

Vardag och flärd sa...

Så fin pallen blev och jag tycker mycket om färgerna i tyget!
Ha en fin fredag!
Kram Eva

Anonym sa...

SÅÅÅ fina bilder:) jag gillar din blogg...bra inspiration.
Jag önskar dig en superskön helg med hopp om vårsol:)

LOVE Maria på inredningsvis

Hannashome sa...

Tycker väskan blev sååå fin!
Är lite sugen på o göra en jag med men så svårt o få sitta ifred vid maskinen med en nyfiken 1-åring =)

Trevlig helg/ Hanna

BLOMSTERDESIGN sa...

Hej! Grattis till vinsten! Hjärtanen kommer attpassa perfekt in i ditt hem. Jag kom på att jag inte har skrivit ut min mailadress på bloggen. Tur att du upptäckte det. men här får du den igen: theresegustafsson83@hotmail.com ha en härlig fredag! kram Therese

Vita Falkens Lantliv sa...

Så fin pallen blev med det tyget på. Kan undra om jag har mina frimärken kvar.....hmm...kanske ska leta reda på dom?!

Kram Susanne

houseofchandeliers and vintage sa...

Hej
Vilken mysig och vacker blogg du har, och så snygga grejor du tillverkar.
Zara

Photo by Maria sa...

Vilken skillnad det blev med det tyget jämfört med det rutiga.. Jättesnyggt!!

Kram Mia

StrandviksVillan sa...

Riktigt snyggt frimärkstyg du fått tag på! Gillar väskan, söt modell!
Nästan så jag får lust att sy igen, det är en evighet sedan senast...

Ha ett fint veckoslut!

Blåbärs och smultronstället sa...

Vackert, pallen är bara såå fin och tyget också. Väskan matchar fint till:-)
Kul att få titta på sina gamla frimärken igen, undrar var mina är och bokmärken...
Ha en skön helg!
Kram Susanne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...