26 mars 2012

Fabriken: Min stil...

Fabriken ät temat "Min stil"... Jätte svårt att veta vilken 
stil man egentligen har... Mycket i vårt hus är sådant som
vi själva satt vår egen prägel på. Ramen här på bilden har
min man sågat till och jag sedan målat vit...

Många möbler har jag klätt om...

Loppisfynd kan få vara ett blickfång på soffbordet...

Mycket vitt har det blivit hos oss under senare år, men oxå 
rustika detaljer smyger sej in...

Naturmaterial som rekvisita gillar vi... Dynor av olika  slag 
förändrar olika hörn i huset...

Min stil är nog allt som i inredningsväg kan göras med händerna,
ärvda prylar, loppade fynd och mycket vitt blandat med rustika 
detaljer från naturen... Så känns det just nu men det är ju 
så härligt då det med att inredningen i ett hem lever och 
förändras...

Kraam
Sanne

15 kommentarer:

Tiina A sa...

Absolutely beautiful pics!
The white fabrics with grey patterns in the second pic looks so gorgeous - where did you get it?

Have a nice new week!
Tibs
shoptravelfood.blogspot.com

Pia sa...

Så fint, så vackert!!!! Gillar din stil skarpt!
Häärliga kvistar med bruna fjädrar!

Kraaamar!
-Pia-

"Hemmet är min vrå" sa...

Vad fint.. känner att det är min stil med. Ha en fin dag. Kram Mimmi

Vardag och flärd sa...

Du har en härlig stil som jag tycker om! Naturmaterial är så vackert i inredningen och det gör att det blir levande.
Ha en fin dag!
Kram Eva

No34 sa...

Ni har sååå fint! Verkligen måste jag säga!!Ha en skön måndag!! Kram Kate

No34 sa...

Ni har sååå fint! Verkligen måste jag säga!!Ha en skön måndag!! Kram Kate

No34 sa...

Ni har det sååå fint hemma, verkligen måste jag säga!! ha en skön måndag, kram Kate

Maria - Wikers Liv sa...

Gillar verkligen din stil! Den känns så varm och personlig! Du har lyckats med det tycker jag, vilket många som väljer "bara vitt" inte gör... ;) Ofta blir det just "bara vitt".
Ha en fin-fin dag!
Kram!

Snäckskalsdalen. sa...

Du är dessutom vansinnigt händig och får till det så bra, jag avundas dig din gåva! Det ser så snyggt och harmoniskt ut!
Agneta kram

Photo by Maria sa...

En härlig stil har ni i ert hem =)

Kram Mia

Elna sa...

Så många vackra saker du har och det här med stil är inte lätt. Jag har inte en aning om vad jag har för stil *ler*. Du får ha en bra dag.

Kram

Maija sa...

Olen niin kerrassaan rakastunut tähän blogiisi. <3 Tämä on uusi suosikkini! Harmittaa, kun en osaa ruotsia, olen vähän yrittänyt tavailla ja ymmärrän aina lauseen sieltä ja toisen täältä. Mutta kauniit kuvat puhuvat puolestaan.

Hemmavid sa...

Härliga bilder - och när man pysslar och donar själv, som du gör - då blir det verkligen personligt och fint!

Kramen Jenny

Linda sa...

Vackra bilder! :)

Ha en fin arbetsvecka!

Kram Linda

Hemma hos Märtha sa...

Du har en otroligt fin stil och en mysig blogg.
Kram
Anne-Lie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...