23 sep. 2011

Piedestalens nya liv...

Lite höst har jag pyntat vid trappan... Men sommarblommorna 
blommar ännu för fullt. Men ett tu tre kan det vara slut...

Har köpt en blomställning på loppis, men det runda "skivan"
fattades.  Jag målade förståss blomställningen med vit färg... 
Och då föddes idén..

 Sydde en påse av linnetyg, målade påsen med vit färg för 
att den skulle bli stadigare och passa till blomställningen.
På så sätt kan blomman sättas i påsen och blomställingen 
kan igen användas...

Har en tanke att flytta in blomställningen till jul och pynta...

Nu önskar jag ALLA "goa" och rara bloggläsare en 
mysig fredag !
Kraam
Sanne

15 kommentarer:

Tinis vita hem sa...

Det var ju en smart idé att sätta en tygpåse som kruka :)
Fin lykta du hittat oxå!
Ha en fin helg,
kram Tini

Outi-Hyypiön elämää sa...

Tulipa kaunis, taas. Sinä se osaat.
Hei mistä tuo kaunis matto on mikä on rappusilla?

Liza sa...

Åh så fint det blev!
Även superfint i inlägget här under!

Ha en fin fredag!

Kram Liza

Unknown sa...

Smart idé! Snyggt!
Så du har oxå börjat grunna jul *ler* det har jag med i hemlighet för en granne tala om att om två månader är det advent... kände: herrejisses, redan.. hur snabbt det går.
Kram Maria

Arja sa...

Kaunista<3

Happy weekend<3

Anette sa...

Hi hi de va smart gjort och så fint de vart:)
Jag har en likadan pedistal men min har inte så mycke färg kvar ,får nog dra på lite till;)
Ha en skön Fredag
Kram Anette

Gunillasljusglimtar sa...

Åh va fiffigt du gjorde med piedestalen! Ha en skön dag Kramis Gunilla

Kickan Style sa...

Den blev ju jätte fin!! Smart! :)
Trevlig helg!!

Ninnis sa...

Alltid trevlig att läsa din blogg och dina fina ideer, tack för att du delar med dig!!!

Trevlig helg!

Kram Ninni

Riitta Sinikka sa...

Kaunis!!Ihanaa viikonloppua Sinulle!

dagdrömmar i vitt sa...

Jaa cad ska jag säga, du är ju bara för duktig. SNart måste du öppna butik, eller något. ;)
Kramkram <3 nettan

Lyckoslanten sa...

Idéerna tar aldrig slut för dig! Jättefint och praktiskt!
Hoppas din helg blir lyckad och framför allt skön! ♥

Hanna sa...

Så jätte fin den blev.
Ha en fin helg.
Kram
Hanna

Livet på Vestergård sa...

Så fin ide´du fick!
Jag har inte använt någon blixt på mina foton. Annars har jag nog en extern blixt som jag får ta till när det blir ännu mörkare tider.
Ha en skön helg! kram Kicki

Louise sa...

Beundrar såååå din energi!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...