25 aug. 2011

Vardagsrummets förändring...

För att loppishyllan skulle få en plats i vardagsrummet, blev 
jag "tvungen" att ändra om... Hyllan bakom soffan målades
vit och fick en tavellistkant som dekoration...

En tavla fick flytta plats. Min kollega och bloggkompis 
Tini med bloggen Tinis Vita Hem tipsade mej om att det
fanns en fin plansch till rätt pris i en inredningsaffär...
Tack Tini för hjälpen och tur att jag nämnde om mina
inredningsbekymmer för dej.

 Ett tittskåp på väggen intill skulle jag vilja hitta. Så det får
finnas på min "sakletarlista". Typ ett sådant som Nettan med
 bloggen Dagdrömmar i Vitt visar...

Ni som ser Sveriges tv. Kolla in ett program ikväll som heter 
"En andra chans" på Svt1 klockan 22 (finsk tid). Tjejen som 
har bloggen Två Systrar medverkar... Där ser ni positiv energi !

Trevlig kväll !
Kraam
Sanne

Vardagsrummets vägg innan...

24 kommentarer:

Anette sa...

Halloj Sanne
Åhhh du har den tavlan jag är ute efter !!! Var har du hittat den i för butik???
Du har så fint hos dej o fint med hyllan bakom soffan :)
Ha en fin kväll o mys med mycke ljus:)
Kramar Anette

Maria sa...

Så jättefint det blev...Grattis till lyckat pynt :) Kramar och ha en skön kväll och en härlig helg Kram Maria

tre nyanser av vitt sa...

Hej
Vad fint du har i ditt tv rum. Jag har så tomt, jag tycker det är svårt att hitta något fint till väggarna.
Hyllan blev supersöt!
Kram Marie

Lyckoslanten sa...

Du har så mycket kreativ energi! Tycker jag hinner knappt annat än undervisa och planera! Vilket vackert hem och vilken god smak du har Sanne! Vardagsrummet blev jättefint. Så var det säkert innan också! Smet in till dig en stund... Min son ska ha mig på "hill walk" i rummet bredvid.
Jag ska försöka se programmet. Jag har läst om henne på nätet tidigare!
Ha det gott! ♥

Lisa sa...

Jisses gumman så snyggt. Ja den tavlan är ju drömmen att ha eller hur. Du har såå fint...

Kram Lisa

Ninnis sa...

Blev jättefint...vilken läcker tavla. Det blir tv ikväll...=)

Kram Ninni

En vacker vardag sa...

Jättesnyggt och mysigt blev det. Du är så duktig fixare du! Trevligt med några bloggtips också.

Ha en skön kväll! Kram

Seralias Stuga sa...

Oj, så mycket bättre det blev! Mysigt och mer ombonat! Ska slå på tv:n kl 22. Tack för tipset!

Emma sa...

Tjsuigt! :)

Kirsikka... sa...

Så fint med hyllan..och tavlan ärunderbar...vill också hitta en sån :)
Ha en härlig torsdags kväll!

hemma hos lilla mej sa...

Åååå vilken fin tavla bara så läcker.Jag gillade din taklampa överbordet.Bara så snygg.Vart hittar man dom?Ja du har det bara så himla fint.Tack för bloggtipsen.Ha en skön kväll.Kramar Rita ♥

Johanna Stålros sa...

planschen är ju underbar, den skulle passa så bra här oxå.... Jag brukar kolla på det programmet så bra och tänkvärt. Kram Johanna

lyckobo sa...

Oj ,va många inlägg jag har missat här! Lampan blev så fin som vit, och vardagsrummet fick verkligen ett lyft! Hemtrevligt!

Susanne sa...

Hej
Så fint det blev...jag undrar också var du köpt tavlan om den var till ett rimligt pris ;))
kram susanne

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilken skillnad det blev med det stora dokumentet på väggen, så fint! Och så snyggt med hyllan bakom soffan, du har en mysig och fin soffhörna. Roligt att du är med i min utlottning, dina lotter ligger i lådan nu.
Kramar
AnnaMaria

dagdrömmar i vitt sa...

Hej rara du, Vad glad jag blir att du nämner just mig <3<3 Tack !!
Du har gjort jättefint. Jag har några sådana hyllor på G också som du hängt upp. Gillar verkligen att ställa och hänga fina saker på dem, en fyndade jag senast i dag för en tia, hihi
Nu ska den få vit färg!!!!
En har jag hängt i köket, bilder kommer i morgon ;)
Hoppas du hittar ett fint skåp !!
Kramkram <3 nettan

Anna-Lena sa...

Åh så fint det blev! Jag köpte den där enormt stora planscen innan vi ens hade börjat bygga vårt hus och när det väl var färdigt så fanns det ingen lämplig vägg för den. Jag har ändå sparat den fram tills för ca en månad sen, då sålde jag den på huuto...snyft! Skulle så gärna ha velat ha den nånstans, men den var alldeles för stor överallt där jag testade. Hos er ser den perfekt ut!

les filles de la colline sa...

trés jolie ambiance dans ce salon.
tout y à l'air si doux.
belle soirée

Tinis vita hem sa...

Det blev riktigt fint med hyllan och planschen!
Ha en fin helg,
kram Tini

Pia sa...

Waude, en så stor förändring det har skett! Fint med den där hyllan bakom soffan!

Trevlig fredag och helg och forneldarnas natt!

Kraam!
-Pia-

Torpliv sa...

Så fint det blev i ditt vardagsrum. Tavlan är riktigt vacker, och den passade ju perfekt där! Kram Petra

Jenny sa...

Verkligen fint du har det i vardagsrummet. Jag har själv en liknande hylla med liknande prydnader på i trappuppgången och blev inspirerad att fota och visa upp den på min blogg också. Man får så mycket inspiration av att läsa runt bland fina bloggar :)!

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej
Vilken underbar tavla/plansh.
Snälla tala om vart du hittat den, helt underbar!
Kram
Jessica

Anette Ryan sa...

Jag gillar din soffa, den ser mysig ut och snygga kuddar. Idag har jag och mannen varit och provat soffor i stora stan (Melbourne). Usch vad svårt det är att hitta något man gillar. Eller rättare sagt som jag gillar han är inte så kräsen. Jag har mer Nordisk smak och det är inte så stort utbud här då. Alldeles för mycket läder och brunt!
Kram Anette :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...