23 juni 2011

S....

Min loppisram har jag haft ute och väntat att den skulle
rosta...

Har strött lite salt på... Kanske jag borde ta med ramen 
ut till sommarstugan och kasta den i havet...
Då skulle den säkert vara snabbt rostig...

Tänk att S står för mycket som har med mej att göra...
Inget medvetet val. Mitt namn börjar ju på S likaså
 och vår sommarö Sandön och vår ställe här hemma
heter Skogstibble...

Men nu önskar jag er skön midsommarhelg här på bloggen
Så Vitt Jag Vet...
 Vi är på väg ut till Sandön innan stormvindarna 
friskar i...
Ha en skön helg ALLA goa och rara som tittar in
här hos mej på bloggen!
Kraam
Sanne

23 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Åhh din ram är helt underbar- vilket fynd!!!!!! Extra snygg nu när du lyckas få lite rost på den;) Önskar dig en fin Midsommar. Kram Johanna

Anonym sa...

Oikein hyvää Juhannusta sinullekin ☺

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej
Jättefin ram och bra tips för att få saker att rosta lite snabbare :)
Ha en underbar midsommar.
Kram
Jessica

Auli sa...

Hyvää Juhannusta, toivottavasti siellä ei tuule kauhean paljon!

Hemmavid sa...

Så underbart fin ramen är! Gillar verkligen bokstäver i inredningen! Ha en fin midsommarhelg! Kramen Jenny

Lyckoslanten sa...

Tycker att du har klarat rostningsprocessen rätt bra! Hoppas nu att ni hinner innan utlovade stormen och ha en underbar Midsommarhelg! ♥

Liisa sa...

Tack för den tips att ströa med salt o ta ut att rosta!!! Du har altid så fina idén!!
Nu måste jag hitta saker som behöver litet rost också..hih ;)

Jag önskar dej, Sanne, en vacker o skön Midsommar!

Kram Liisa

Vita små hjärtan sa...

Sååå fina bilder!
Önskar dig en fin Midsommar!!!
Kram Agnetha

Anette sa...

Underbar ram du fyndat på loppis ,snyggt med rost på.
Aha man ska använda salt ,tack för tipset .
Ha en underbar midsommar i eran mysiga stuga på ön :)
Kramen Anette

Riitta Sinikka sa...

Ihanaa juhannusta toivottaa romulyyli-riitta.

Louise sa...

Skön midsommar! Kram

alegni sa...

jag hade visst trubbel med att ladda upp bilder i går, men i dag funkade allt utan problem igen.
fin är den, din rostiga ram!
önskar också er en solig och skön midsommarhelg! hoppas vädret blir bättre än det som spåtts.
kram

dagdrömmar i vitt sa...

Din ram är helt perfekt som den är, Och S finns i, skön sommar också :) Och, så vitt jag vet, hihi
Ha en riktigt skön midsommar och hoppas ni kommer fram innan det friskar i för mycket ;)
Kramkram / Nettan

Tinis vita hem sa...

Tycker att ramen just nu är så där passligt rostig, ett jättefint loppisfynd och bokstaven passar så bra i den :)
Vi åker till holmen i morgon. Ha en fin midsommar!
kram Tini

lyckobo sa...

Ramen blev så fin som rostig! S betyder mycket för mig också, vårt efternamn, mammas namn osv...

Ha en skön midsommarhelg på er fina ö!

Vita Falkens Lantliv sa...

Så vacker rostig ram:)

Önskar dig en riktigt trevlig midsommar!

Kram Susanne

Monica sa...

Du får säkert hålla i dej på holmen inatt...

Ha en bra midsommar
Monica

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Vilken härlig ram, underbar!
Önskar dig en härlig midsommar.

kram kram

Mormors gård sa...

Hej Sanne!!

En riktigt skön midsommar till dig!! Här blåser riktigt ordentligt nu, hoppas det lugnar sig tills imorgon... och hoppas ni är tryggt framme på holmen :)

Krams! Jessica

Jenny sa...

Ha en riktigt trevlig midsommar önskar jag Dig också, kram Jenny

Livet på Vestergård sa...

Så fin rostig ram du har!
Här bär det också ut till vår ö i dag. Vi håller tummarna för lite sol i kväll.
Ha en skön midsommarhelg! Kram Kicki

Änglarnas hus sa...

hallojsan!!

Jättesnyggt med rost!! Älskar det! och du har en riktigt snygg bokstav där..för att inte säga ursnyggt namn..;)..hihi

Jag önskar dig en ljuvlig Midsommarafton goaste bloggisvän!!

Kramis Sanne!!

Torpliv sa...

Vilken härlig ram!
Tittar in för att önska dig en härlig midsommar på Sandön!
Kram
Petra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...