5 apr. 2011

Tisdagstema: Favorit inredningbutik..

Välkomna att titta in till Cobello i Vanda !



Det är en inredningbutik som säljer vackra möbler, underbara 
lampor, inredningdetaljer m.m.  Jag har köpt bl.a inredningstyg 
därifrån... Det som inspirerar mej är att vissa produkter t.ex en 
del dynor tillverkas där....
Denna megasax pryder draperiet till syatelje`n...

Vackra lampor finns...

Någon lampa har nog hittat hem till oss...

Lampa modell hjärtlig !

Min "vitmani" började kanske efter att första gången besökt
denna affär för några år sedan... Men visst är denna fotpall
charmig i robust linnetyg !

Finurliga inredningdetaljer...

Ögat vilar när man strosar om kring i butiken...

Skojiga fotoramar att hänga på krokar...

Vackra möbler med detaljer...

Charmig byrå för ett smalt utrymme....

En Outlet avdelning och ett Cafe har öppnats i dagarna.

Men det bästa är att det är vänlig service och glada personer 
som jobbar i affären !

Nu njuter vi av solen som nu krupit fram här på kvälls-kvisten...
Kraam
Sanne

Kika in till Fabriken...

30 kommentarer:

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Vilken superfin affär, ojoj va mycket man skulle vilja ha där.
Tur man bor en bit därifrån kanske :)
Ha en fin kväll.
Kram
Jessica

Bittan sa...

O M G med stooooora O M G vilken butik, förstår att det är favvisen. Äntligen något annorlunda och så mycket ideer man skulle få där känner jag. Cafemöbeln i järn var helt uuuunderbar ,ja det mesta andra med för den delen. Synd att det är för långt dit för mig annars hade jag åkt bums.

ha en mysig kväll.

Kramiz Bittan

Anette sa...

Hallå Sanne
Men vilken urhäftig butik ,verkar finnas de mesta HÄRLIGT!!
Supermysiga saker.
Ha de bäst
Kram Anette

Monica sa...

Du söööta öde...

Jag har bara varit i centrums Cobello.
Men nu så vet jag var himmlen på jorden finns.
Dit måste jag!

Som tur är det ganska nära.
Min man tackar dej säkert ;)

Häls. Monica

Anette sa...

Hej igen
Måste höra med dej ,om de gör nått att jag apar av dina underbara tavlor du har på vänster sida här på din blogg .Gillar dom skarpt!!
Kramar Anette

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Ojojoojooj, det är tur att jag inte bor i närheten...skulle bli ruinerad!!! Så mycket fint! =0)
Ha en fin kväll.

Kram kram

Susanne sa...

Härlig butik du har som favorit ;)) Förstår att du gillar den!
Kram Susanne

Anette sa...

Hej igen Sanne
Tack snälla du för allt du är för rar:)
Många kramar Anette

Nyanser av vitt sa...

Oj oj vad mycket fint du visar. Och jag som passerade Vandaporten nyss. Bor på Airport Hotel Bonus Inn...synd att man bara hinner jobba...
Kram Agneta

Kirsikka... sa...

ahh, vilken underbar boutique!!!
Ha en trevlig kväll!

dagdrömmar i vitt sa...

Ja det var många fina bilder. Där skulle man kunna gå länge.:)
Ha en riktigt skön kväll :)
Kramkram / Nettan

Emma sa...

Oj, vad mycket fina saker :)

Zinkhjärtat ♥ sa...

Men oj så mycket fint det fanns i den butiken! Där skulle jag inte ha något emot att gå och titta:) Jättefint ......
Ska bli spännande att få se dina nysydda gardiner sen:)
Ha det gott
Stor Kram Annelie ♥

Titti sa...

Oi mitä kaikkea ihanaa...♥
Itse olen käynyt Kasarminkadun myymälässä, mutta tuonne Vantaalle on ehdottomasti päästävä seuraavaksi!
Onnea voitostasi! Minäkin olisin mieluummin mennyt arkipäivänä, koska ihmisiä on varmaan hiukan vähemmän!
Mutta jos menen miehen kanssa, niin viikonloppu on ainoa vaihtoehto.
Mukavaa messupäivää sinulle!

Anonym sa...

Vilken underbar butik, där skulle man lätt kunna shoppa loss:).

Njuter också av vårsolen, så ljuvligt!!!!!

Kram på dig!
Maria

Hammarsbacken sa...

Jisses, vilken butik. Var ligger Vanda??? Ska eventuellt åka en sväng till Finland i sommar och hälsa på släkten. Finns butiken på fler ställen i Finland? Jag älskar fotpallen och allt annat också för den delen. Må så gott. Kram Sonja.

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Ser ut att vara en jättefin affär:)

Må så gott
Kraam Susanne

Jenny sa...

Ser helt underbart ut att få strosa omkring i den där butiken!!!
Ha en skön onsdag, kram Jenny

Ardisia sa...

Hej gumman! Vilken fin butik den verar vara! Häftiga & framförallt annorlunda saker! DEn lilla pallen är helt underbar!

Tack snälla för din kommentar igår.. Du ska veta att jag beundrar din kreativitet & positiv anda i det du gör! Och har en mycket inspirerande blogg =) Tack för det!
Ha en bra dag! Kram Mia

Mittvitahem-Gottoblandat sa...

Å vilken underbar affär,kan förstå att du gillar att besöka den.
En riktig inspirationskälla.
ha de bra kram.
p.s ska försöka rita av strl.på symaskinen trycken kan jag det var mera typ mönstret till symaskinshuvan!

alegni sa...

ur den affären kan man nog inte komma ut oberörd! sååå mycket fint!!
kram

Hanna sa...

Ha en fin dag!
kram
Hanna

Stina sa...

Oj, så mycket fint.
Tack du rara för dina ord hos mig.

Ja, de här gubbarna funderar ibland över fruarnas konstigheter. haha... Men när min gubbe har funderat klart så brukar det blir bra.:-) Kram Stina

Mormors gård sa...

Låter som en härlig affär, men visst är det skoj att fixa till saker själv också!
Jag är såå förtjust i den lilla pallen du piffade upp, ett otroligt fint tyg.
Tack för de tröstande orden ang kappsäckarna;)
Kram, ha det bra!!
-Jessica

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej igen
Ville bara tacka för titten och ska nog börja måla ikväll, tror jag :)
Ska bli kul att se ditt bord.
Ha en fin kväll.
Kram
Jessica

Livet på Vestergård sa...

Vilken inspirationskälla den butiken måste vara!
Kram Kicki

Gugis Pärlor sa...

Där skulle jag trivas också! Ett cafe kan verkligen behövas för att ta igen sig och smälta intrycken! Jag funderar fortfarande på tyget... var det dyrt? Undrar om de skickar till Österbotten?

Kram Gugi

Lantliv och Loppis sa...

Verkar finnas många guldkorn där =)
Ha en fin kväll!
Kram Ellen

Vit som snö sa...

Hej Sanne.
Jag blir då nästan stum av allt vackert... Vilken affär, underbar!
Kul med lite unika saker, som bokstavsbyrån, den föll jag verkligen för!
Min sekretär, joo loppisfyndad för bara 140 kr! Gissa om jag log på väg hem:))
Tack för din grattishälsning oxå:))
Ha det gott! Kram Cilla

Livet på landet sa...

Vilken underbar butik!
Där skulle jag kunna strosa runt en halv dag om jag känner mig själv rätt!;)
Kram Helena

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...