2 nov. 2010

Vi har besök...

Vi har kungligt besök idag. Kronprinsessan och hennes Daniel
besöker Helsingfors.
Denna bild får vara mitt bidrag till inspirationsfabriken idag.


Visst kommer man ihåg denna underbara sommardag då
Viktoria fick sin Daniel. Jag satt som fastklistrad vid tvn.
Var tvungen att vara på torra land den lördagen för ute på 
vår holme finns ingen tv och ingen el.
När jag ser detta foto får jag bra vibrationer och "feel good"
känsla.


Tyvärr kan jag inte åka till "stan" och vinka till Viktoria idag.
Jobbet kallar.
Kraam på er alla!
Sanne

3 kommentarer:

Anna-Lena sa...

Hej!

Ja, jag satt också klistrad framför teven den dagen, blev lite förvånad faktiskt. Börjar bli lite nostalgisk med åren... Vilken fin blogg du har, hoppas att det är ok att jag lägger dig i min blogglista.

Ha en skön afton!

Kram Anna-Lena

MiaMaria sa...

Hejsan!

Visst minss vi detta....själv jobbade jag men hann se lite i slutet:)
HA en skön vecka!
MiaMaria

Norregård sa...

Hej!!
Jag satt oxå helt mållös framför tvn, så otroligt vackert;o)

Hälsningar Malin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...