13 nov. 2010

Nu är den målad.......

Idag blev vår hatthylla färdigt målad.
Denna lilla hängare med krokar är köpt från
Olivian pikkupuoti.
Pulsvärmarna har riktiga favoriter när det
blir kyligt. Stickade för något år sedan.

Hatthyllan och panelen runt målades änteligen 
till min stora glädje. Dörrarna har jag själv 
målat tidigare. Och då sattes siffrorna 
oxå på plats.

Här är en bild på hur det såg ut innan. Furu, furu,
mörkt,mörkt....... Nej tack!

Njuter av resultatet ! Men en fråga återstår. Skall 
korgarna fixas vita ? I så fall måste jag måla dem,
för storleken på korgarna är precis den rätta.
Men nu blev det i alla fall
 Så Vitt Jag Vet.... trallllaaaaa.....

Ha en mysig lördag kväll !
Kraaaam
Sanne

9 kommentarer:

Vit som snö sa...

Hej Sanne.
Wow, vilket lyft det blev! Hur fint som helst i vitt! O en så vacker hängare! Jaa, vem har inte bott omgiven av furu... Det är man "lite less på". Jag tycker ju att korgarna är fina som dom är men vitt är å andra sidan alltid fint! Men jag har målat korgar... inte helt kul.
Tack snälla Du för din kommentar, glad att du gillar det jag skriver:) Önskar bara att jag hade mer tid att blogga men jag hoppas o tror det lugnar sej kring mej snart:)
Ha en fin helg! Kram Cilla

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Tassar förbi o tipsar dig om en tävling hos mig som jag tror passar dig..

http://uj76.blogspot.com/2010/11/tant-lottar-ut-valfri-produkt.html

..en med chansen att vinna en VALFRI produkt från en underbar inredningsbutik!

Trevlig helg =)

Anonym sa...

Hej, vad snyggt det blev! Jag tycker nog också att korgarna är fina som dom är, när allt omkring är vitt och fräscht.Å andra sidan så är jag helt säker på att om du bestämmer dig för att måla korgarna kommer det också att se bra ut.
Trevlig farsdag till er !
kram Nanne

charm design sa...

Kjempefint ble det,lyst og lekkert.
Riktig god søndag til deg også.

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Jättefint! Skoj oxå att du vill vara med o tävla hos mig - LYCKA TILL =)

Villa Nordåker sa...

Jättefint!
Det kan vara snyggt med svarta korgar till, fast vitt är alltid fint.

Kram
Malin

Noamaja sa...

Vilket härligt exempel på vad lite färg kan göra! Jag skulle låtit korgarna vara som de är.

Fina handledsvärmare!

Tack för titten!

A

Inspiration i vitt sa...

wow vilken make over. Det blev sååå fint och ljust. Kram på dig/Ingela.

Mia sa...

Täällä on näköjään myös maalisuti heilunut ja pinnat raikastuneet! Näyttääpä todella hyvältä!!
Nuo numerot kaapinovissa ovat upeat!
Mukavaa alkavaa viikkoa sinulle. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...